Evenemang

Bak & Chokladmässan 11-14 oktober

2018-09-11 18:50 #0 av: Jimmy.L

Festivalen handlar om kvalité och njutning för bröd- och chokladälskare, även i kombination med dryck. Här samlas cirka 90 utställare, 40 000 besökare och 240 pressrepresentanter.

https://www.chokladfestivalen.se/

Sajtvärd för Debatt, Mina Foton, kust & Hav, Militärhistoria, Skärgårdsbåtarna, sport, Stockholm No stress cabo verde , Göta Kanal

Anmäl
2018-09-11 19:53 #1 av: Carmarino

Synd att jag bor så långt ifrån. Fast det kanske är lika bra. Det hade nog blivit väldigt dyrt. Glad

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Anmäl
2018-09-11 20:17 #2 av: Jimmy.L

Haha förstår det, siktar in mig på fredagen om inget kommer i vägen. 

Sajtvärd för Debatt, Mina Foton, kust & Hav, Militärhistoria, Skärgårdsbåtarna, sport, Stockholm No stress cabo verde , Göta Kanal

Anmäl
2018-09-11 20:20 #3 av: Carmarino

Ser fram emot en grundlig rapport. Tummen uppGlad

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Anmäl
2018-09-11 20:49 #4 av: Jimmy.L

Ja kameran följer med.  

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.