Annons:
Etikettkollektivtrafik
Läst 336 ggr
[Jimmy.L]
9/22/18, 8:00 PM

Hur tar du dig fram i Stockholm?

Ja vilket färdmedel föredrar du?

Annons:
Carmarino
9/22/18, 8:05 PM
#1

Har inte varit i Stockholm på över 15 år så jag tar mig inte fram alls. 🙂

Fast hade jag kommit dit så hade det blivit kollektivtrafiken eller apostlahästarna.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

[Jimmy.L]
9/22/18, 8:06 PM
#2

Jo kollektivtrafiken är enkel att ta även om man många gånger kommer fram snabbare med cykel eller bara gå.

Carmarino
9/22/18, 8:08 PM
#3

När jag bodde i Stockholm blev det oftast buss eller tunnelbana, om jag inte promenerade.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Herveaux
9/23/18, 9:18 AM
#4

När jag är i Stockholm blir det antingen t-banan eller promenad.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

[Göstage]
9/23/18, 9:31 AM
#5

Som  besökare i jobbet blev det i regel taxi, ibland buss.

Stallmima
9/23/18, 9:45 AM
#6

Är jag i stan på vardagar blir det kollektivtrafik, jobbade söder om stan och då vart det bilen tyvärr pga det tar så lång tid med byten mm. Om jag ska besöka någon på andra sidan stan blir det bil men inte om jag ska in till City, parkeringsmöjligheterna är svindyra!!!

Annons:
[GIKmio]
9/23/18, 9:56 AM
#7

Eftersom jag tycker om att stanna till och ta foton ibland så går jag när jag besöker Stockholm och andra storstäder. Jag har åkt tunnelbanan en gång men det var på 90-talet.

Surpan
9/24/18, 9:47 AM
#8

Till jobbet, vänner och familj så blir det bil. Ska vi till stan så tar vi tunnelbanan, det går fortast, ca 7 minuter till centralen. Runt där vi bor går vi mest (förskola/parken/affären).

/Surpan

Upp till toppen
Annons: