Annons:
Etikettturism
Läst 296 ggr
[Jimmy.L]
9/23/18, 5:47 PM

Hotell eller vandrarhem

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Om ni bor på hotell eller vandrarhem i Stockholm finns det något speciellt ställe ni väljer eller blir det det billigaste ni hittar?

Annons:
Calcifer
9/23/18, 6:17 PM
#1

Jag har valt samma ställe nu två gånger i rad och kommer bo på samma vandrarhem i slutet av oktober också. Anledningen är helt enkelt för att det ligger närmast platsen jag ska besöka, de är rena och fräscha, och det ligger även nära stationen. Typ 700m från stationen och dit, och sen 700m från vandrarhemmet till dit jag ska. Väljer man sovsal så är det dessutom billigt.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

M
5/28/21, 10:39 AM
#2

Jag väljer hellre ett lite billigare vandrarhem i stockholm, som kanske inte ligger mest centralt. Det går ändå så snabbt att ta sig in till stan med pendeltågen så man kan komma ned i kostnad rejält om man tittar runt. T ex har jag besökt https://www.kallhallsbaden.se/ ett flertal gånger. Billigt, egna rum, och i ett naturreservat. Kör man pendel så är man i centralen på ungefär 30 min! Mina 5 cent!!

Bo billigt i ett trevligt vandrarhem i Stockholms skärgård. Njut av badstrand, lugn och fina rum i en barnvänlig miljö på Kallhällsbaden Vandrarhem Stockholm.
Upp till toppen
Annons: