Museum och konst

Upplev dinosar i mörkret på Naturhistoriska

2018-10-19 13:06 #0 av: Jimmy.L

Naturhistoriska riksmuseet inleder höstlovet med kvällsöppet – där du får gå runt i nedsläckta salar med egen ficklampa. Resten av veckan kan barnen bland annat lyssna på sagor, göra egna spöken i verkstaden och fråga ut museets forskare.

https://alltomstockholm.se/stadsliv/barnevenemang/dinosar-morkret-naturhistoriska/

Sajtvärd för Debatt, Mina Foton, kust & Hav, Militärhistoria, Skärgårdsbåtarna, sport, Stockholm No stress cabo verde , Göta Kanal

Anmäl
2018-10-27 11:03 #1 av: GIKmio

Låter spännande. Eftersom jag  är intresserad av ockulta saker så läste jag en bok en gång i tiden om hemsökta hus i Stockholm. Det skulle vara intressant med något liknande för vuxna om man är i Stockholm. Mer seriöst då förstås. Lite spökhistorier och guidning i ett nedsläckt hus.

Sajtvärd på Nostalgi i Fokus. Medarbetare på Sport i fokus, Öl i fokus och Värmland i fokus..

Anmäl
2018-10-27 12:23 #2 av: Jimmy.L

Det finns vandringar i Gamla Stan med olika tema för vuxna. 

Sajtvärd för Debatt, Mina Foton, kust & Hav, Militärhistoria, Skärgårdsbåtarna, sport, Stockholm No stress cabo verde , Göta Kanal

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.