Evenemang

Stockholm Halloween Parade 2018

2018-10-21 21:17 #0 av: Jimmy.L

15.30 underhållning från scenen 17.00 paraden börjar ca 17.45 paraden återvänder och pris för bästa kostym utdelas.

Sajtvärd för Debatt, Mina Foton, kust & Hav, Militärhistoria, Skärgårdsbåtarna, sport, Stockholm 

Anmäl
2018-10-27 10:55 #1 av: GIKmio

Du glömde datum Jimmy. Men eftersom jag har ett inlägg om Halloween på min nostalgisajt så fick jag lära mig att Halloween firas 31 oktober varje år.

Sajtvärd på Nostalgi i Fokus. Medarbetare på Sport i fokus, Öl i fokus och Värmland i fokus..

Anmäl
2018-11-03 21:15 #2 av: Jimmy.L

Vågade du besöka centrala Stockholm under lördagskvällen? Då röde sig nämligen tusentals spöken och monster ute på gator och torg.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/stockholm/spoken-och-monster-intar-stockholm

Sajtvärd för Debatt, Mina Foton, kust & Hav, Militärhistoria, Skärgårdsbåtarna, sport, Stockholm 

Anmäl
2018-11-03 21:21 #3 av: GIKmio

#2 Jag vågar inte ens läsa texten du länkade till. Vad ruskigt Glad Jag fick inget besök av några små spöken eller monster i år fastän jag hade godis att bjuda på.

Sajtvärd på Nostalgi i Fokus. Medarbetare på Sport i fokus, Öl i fokus och Värmland i fokus..

Anmäl
2018-11-03 21:24 #4 av: Jimmy.L

Jag trodde det var den 31 okt som halloween går men inget tycks vara heligt?

Anmäl
2018-11-03 21:28 #5 av: GIKmio

Halloween firas 31 oktober. Men folk väntar till det blir helg då dom är lediga. Det har debatterats genom åren om Halloween och allhelgonahelgen.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.