Övrigt

Nu byggs Gröna Lund om

2018-11-08 19:25 #0 av: Jimmy.L

Just nu grävs det en jättegrop vid Tyrol på Gröna Lund. Bygget av en ny berg- och dalbana, som delvis ska gå under jord, har dragit igång.

https://www.stockholmdirekt.se/nyheter/nu-byggs-grona-lund-om/reprkh!FbjJGnHXM4KkvfqQUqpiQ/?fbclid=IwAR3KaH8bgsNGjubjKfMmEFMhf5oAeUYg_oD9R8CJacDDA-z9lnSKR_A5fao

Sajtvärd för Debatt, Mina Foton, kust & Hav, Militärhistoria, Skärgårdsbåtarna, sport, Stockholm No stress cabo verde , Göta Kanal

Anmäl
2018-11-09 19:43 #1 av: GIKmio

Berg- och dalbana som blir en Berg-och tunnelbana Glad Smart idé som jag antar "Grönan" inte är först med.

Sajtvärd på Nostalgi i Fokus. Medarbetare på Sport i fokus, Öl i fokus och Värmland i fokus..

Anmäl
2018-11-09 19:55 #2 av: Jimmy.L

Det har du säkert rätt i, hört dom även har planer på att utöka Gröna Lund.

Sajtvärd för Debatt, Mina Foton, kust & Hav, Militärhistoria, Skärgårdsbåtarna, sport, Stockholm No stress cabo verde , Göta Kanal

Anmäl
2018-11-09 20:04 #3 av: GIKmio

Det vore ju kul om dom vore först i världen med en berg- och dalbana som går under jorden. Men det finns så många nöjesparker runt om i världen som hela tiden kommer med nya attraktioner. 

Sajtvärd på Nostalgi i Fokus. Medarbetare på Sport i fokus, Öl i fokus och Värmland i fokus..

Anmäl
2018-11-09 20:07 #4 av: Jimmy.L

Så sant.

Anmäl
2018-11-10 12:18 #5 av: eskils

Tror jag avstår även från den nya berg-och-dalbanan... Funderar

Anmäl
2018-11-10 13:09 #6 av: Jimmy.L

Ja inte alla gillar berg o dalbanor.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.