Stockholm iFokus

Stockholm

Etikett: övrigt
Läst 107 ggr
[Göstage]
0

Vem blir årets Stockholmare?

Hittar fyra starka kandidater av fem föreslagna.

Det har på många sätt varit ett mörkt år, med pandemins skugga över allt som skett. Men många har kämpat på och fortsatt med sitt arbete – arbeten som på olika sätt har bidragit till ett bättre Stockholm. Tilllsammans med Sveriges Radio vill vi uppmärksamma det goda detta mörka år. Nu kan du vara med och rösta fram årets stockholmare.
[Jimmy.L]
1

Jeanette Höglund la jag min röst på.

[[eskils_]]
1

#1 Svårt val, men jag valde också Jeanette. Tror dock att vårdpersonalen vinner (välförtjänt).

[Göstage]
1

#1 #2 Valde samma som er, men det fanns tre starka medkandidater. Jag tror också att vårdpersonalen vinner.

[GIKmio]
1

Jeanette Höglund, Vårdpersonalen och Gustav Damm var mina favoriter.

[Göstage]
2

En av kandidaterna har lämnat båten.

STOCKHOLM Black Lives Matter Swedens ordförande och grundare Isatou Aysha Jones var på väg mot ett tungt nederlag i "Årets stockholmare" med bara en procent av rösterna. Nu har hon dragit sig ur tä...
[Jimmy.L]
1

#5: Det var väntat.

[Jimmy.L]
3

Av fem kandidater röstade publiken fram Jeanette Höglund som Årets stockholmare 2020.
– Det är helt otroligt, säger Jeanette som själv inte trodde hon skulle vinna.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/stockholm/publiken-har-rostat-har-ar-arets-stockholmare-2020

Av fem kandidater röstade publiken fram Jeanette Höglund som Årets stockholmare 2020. – Det är helt otroligt, säger Jeanette som själv inte trodde hon skulle vinna.
[[eskils_]]
2

#7: Härligt! Det måste betyda att hennes förening Vid din sida får mer uppmärksamhet och pengar att hjälpa de gamla hemlösa med! 💕👍

[Jimmy.L]
0

#8: Det hoppas jag med.

[Göstage]
2

Höglund går i svaromål mot Jones.

Vid Din Sida är en organisation som ändrat livet för många äldre och fattiga. Det vi gör är inga